3 hero comel mama 2011

Tuesday 12 July 2011

Tuhan Maha Kuasa.....

Assalamualaikum.....
Ya Allah betapa peritnya ujian allah kepada ku semalam utk ku tempuhi dimana hak ku di ragut dengan taktik2 kotor. Rezeki utk anak2 ku, ibubapaku? aku redho dan pasrah klau diberi pertimbangan dan keadilan yg betul. Tp sebaliknya pula yang terjadi, manusia nak tunjuk kehebatan dan kebesaran atas dasar utk beri amaran jgn melawanku...tetapi sekiranya anda melawan maka terimalah padahnya. Bila hajat busuk itu berjaya maka manusia akan menjadi riak.,angkuh, sombong, dan takbur... Nauzubillah... Dan bila itu manusia tersebut telah lupa akan kekuasaan ALLAH s.w.t adalah lebih hebat dan tiada tandingi.. Memang Allah s.w.t telah memberi alamat kepadaku melalui mimpi pada mlm jumaat baru2 ini, dlm alamat tersebut buatlah sesuatu kerana hak tersebut akan jatuh ketangan org lain sebelum surat rasmi keluar.. Ya allah alamat itu aku terima tp ku tidak berdaya utk lakukan apa2 kecuali dgn pertolonganmu jua.. dan keredhoan mu jua..Aku hakin dan terus pecaya padamu ya allah akan kekuasaanmu dan aku akan terus sabar dan bersabar insyallah pasti ada ganjaranya nnti.. Jodoh,mati, hidup dan rezeki aalah milikmu bukanlah kuasa manusia. Oleh itu kau limpahkan pertunjuk, hidayah dan kesabaran utk terus ku redho apa yang manusia telah buat pada hambamu ini.. Dengan ketenangan n rezeki yg kau berikan sekarang ini pun aku sudah cukup bersyukur sgt2.. Nak bandingkn org lain lebih susah lagi,,, aku berserah kepadamu ya allah kau hanyalah satu...Maha adil lagi saksama...

No comments:

Post a Comment